sobota, 20 października 2018

Tarpan, Earthship i Crowbar w Bazylu, 16.10.2018 (fotorelacja)



















Tym razem nie będzie dłuższej relacji, gdyż po prostu brakuje mi czasu aby ją napisać, choć nie wykluczam że parę zdań w przyszłości tutaj dopiszę. Na razie podrzucam zdjęcia z gigu. W każdym razie 16 października 2018 roku miałem przyjemność uczestniczyć w koncercie Crowbar w Poznaniu. Jako supporty zagrały lokalny sludge metalowy Tarpan oraz niemiecki sludge doomowy Earthship. Wszystkie zespoły stanęły na wysokości zadania i zagrały dobre koncerty, choć siłą rzeczy najbardziej zapamiętam monstrualny ciężar sludge metalu luizjańskiej kapeli Kirka Winsteina. Crowbar po raz pierwszy usłyszałem w drugiej połowie lat 90-tych, zapamiętałem ich teledysk do "All I Had (I Gave)" (1993) i od tej pory ich potężna, okraszona miażdżącymi riffami muzyka przykuła moją uwagę. Dość powiedzieć że kapela od prawie 30 lat nadal nagrywa świetne materiały i gra porywające koncerty. Także garść fotek z mojego pierwszego widzianego koncertu Crowbar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz