poniedziałek, 19 grudnia 2016

Sobieskiego 100 - Opuszczona Ambasada Rosyjskich Dyplomatów



















Opuszczona Ambasada Rosyjskich Dyplomatów przy ulicy Sobieskiego 100 to jedna z najbardziej enigmatycznych opuszczonych lokalizacji w Polsce. Niewielu eksploratorom czy wielbicielom urebxu udało się tam wejść, gdyż miejsce jest starannie chronione (patrol ochrony w budzie przed obiektem, wysokie ogrodzenie z drutem kolczastym, kamery, czujki ruchu). Następnego dnia po Metalowej Wigilii 2016 w Warszawie postanowiłem pójść na Sobieskiego 100 i zobaczyć to miejsce chociaż z zewnątrz. Podobno na terenie Sobieskiego 100 działa tajemniczy klub 100, do którego wstęp mają jedynie osoby legitymujące się rosyjskim paszportem (emerytowani dyplomaci). Mając świadomość że wejście do obiektu na Sobieskiego 100 graniczy z cudem postanowiłem chociaż zrobić zdjęcia i nakręcić filmy na zewnątrz. Tak czy owak miejscówka mnie intryguje - chciałbym się tam kiedyś wybrać. Pokręciłem się trochę na zewnątrz budynku (w budzie ochroniarskiej paliło się światło, ale nie widziałem patrolującego teren ciecia), zrobiłem trochę zdjęć i nakręciłem trzy filmy. Ciekaw jestem jaki jest stan pomieszczeń w bryle na Sobieskiego 100 obecnie. Na pewno jest to jedna z najlepiej chronionych opuszczonych miejscówek w Polsce, w której wszystkie rozbite okna czy drzwi są szybko zabezpieczane.

Zapis filmowy:

https://www.youtube.com/watch?v=0HBzGZJTgzI
https://www.youtube.com/watch?v=6njE5QzSZlc
https://www.youtube.com/watch?v=0TTCsojR9FQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz