sobota, 22 października 2016

Opuszczony kościół w Morasku



















Kolejna opuszczona miejscówka odhaczona. Na początku października eksplorowałem pałac w Morasku (w niedzielę brama do niego jest otwierana dla samochodów gdy w kościele obok celebrowane są msze), a ów mały kościółek widziałem jedynie z zewnątrz. Dzisiaj w ramach kolejnej już wycieczki do rezerwatu meteorytowego Morasko (jesienią kratery uderzeniowe wyglądają pięknie!) postanowiłem odwiedzić tą miejscówkę (Kościół p.w. Św. Trójcy). W zasadzie niewiele tam zostało do zobaczenia: pusta sala z ołtarzykiem, jedno pomieszczenie boczne, wejście na piętro po dość przegniłych schodach, brak możliwości wejścia na poddasze dzwonnicy. Na piętrze byłem łącznie trzykrotnie. W trakcie eksploracji spotkałem nieszkodliwego pijaczka, który w kościele raczył się alkoholem zakupionym w pobliskim spożywczaku. Był całkiem rozmowny. I co najważniejsze nie przeszkadzał w robieniu zdjęć.

Krótkie nagranie: https://www.youtube.com/watch?v=YX0cdpIC9Zg&feature=youtu.be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz