piątek, 8 maja 2020

Urebxowe tripy po Polsce - II 2020




















Przez pewien czas zrezygnowałem z umieszczania zdjęć opuszczonych miejsc tutaj na blogu, gdyż z pewnych względów odechciało mi się moje zdjęcia tutaj publikować. Te względy to przede wszystkim coraz większa popularność aktywności tego typu prowadząca do szybkiego dewastowania nielicznych dobrze zachowanych miejscówek. Ale kilka tripów ze znajomymi miałem - głównie po Polsce, byłem także w kilku opuszczonych miejscach za granicą. Nadal lubię urbex i jeśli natknę się na jakiś opuszczony obiekt to ciągnie mnie do środka. Jeśli mam ku temu okazję to jadę ze znajomymi na cały dzień. Zdjęcia z lutego 2020 roku. Oczywiście lokalizacji nie ujawniam, ale niektóre na pewno zostaną szybko rozpoznane. Na dniach więcej zdjęć z różnych wypraw.

Także trzy opuszczone pałace, opuszczona chatka z pomieszczeniem a la Kolamskop w Namibii oraz wiatrak gigant (wejście w trójkę prawie na szczyt zaliczone, wiało i było niebezpiecznie, ale daliśmy radę).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz