wtorek, 29 kwietnia 2014

Islandia: opuszczona chata w pobliżu systemu wulkanicznego Grimsnes

























Powróciłem dziś w nocy z Islandii, kraju ognia i lodu, wulkanów, lodowców, wodospadów, ubogiej roślinności i bezkresu pustki. Spełniłem jedno swoich podróżniczych marzeń, odwiedziłem Islandię. Jako miłośnik wulkanologii oraz wulkanów wspiąłem się na kilka z nich, o czym przez najbliższy czas będę informował na Wulkanach Świata. Ale w pobliżu systemu wulkanicznego Grimsnes obejmującego trzy kratery natrafiłem na opuszczoną (choć, jak mniemam, czasem używaną przez wędrowców) chatę o trawiastym dachu. W pobliżu walały się kości i pióra jakiegoś ptaka. Ciekawe miejsce, dość mocno ukryte - jak wiele innych atrakcji Islandii, która zachwyciła mnie głębią i jednocześnie surowizną swojej przecudnej Natury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz