wtorek, 18 lipca 2017

Urbex w Bolkowie: Opuszczony hotel Bolków



















W niedzielę rano tuż przed wyjazdem z uroczego Bolkowa postanowiłem udać się do opuszczonego hotelu Bolków znajdującego się przy ulicy Henryka Sienkiewicza. Rok temu eksplorowałem starą garbarnię i młyn (obiekt stoi i nadal niszczeje - znowu tam wpadłem, ale tylko na 5 minut). Hotel składa się z parteru i trzech pięter oraz tylnej części koło parkingu. W jednym z pomieszczeń znalazłem sporo dokumentacji świadczącej o opuszczeniu tego miejsca ok. roku 2011. Niestety hotel w środku jest zrujnowany, zdemolowany i rozkradziony - dopadł go niewątpliwie wirus przemijalności i zapomnienia. Eksploracja obiektu trwała ponad pół godziny - zrobiłem sporo zdjęć i niektóre z nich zamierzam tutaj zaprezentować. Co ciekawe, obiekt ten jest (z niewyjaśnionych powodów) systematycznie usuwany z forgotten.pl. Dodam jeszcze że w środku na nikogo nie natrafiłem, chociaż ślady bytności lokalnych pijaczków i bezdomnych były widoczne. Lubię eksplorować takie miejsca samotnie. Jest adrenalina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz