niedziela, 24 kwietnia 2016

Czteroipółgodzinna wizyta w ZNTK Poznań



















Dziś wraz z kumplem udałem się na urbex do budynków ZNTK Poznań. Miejsce to (Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego) staje się coraz bardziej kultowe wśród wielbicieli Urban Exploration. W trakcie czteroipółgodzinnego zwiedzania ani razu nie byliśmy niepokojeni, choć nawet w niedzielę po terenie krąży cieć i gdzieniegdzie przebywają żule i złomiarze. Niestety nie trafiliśmy do laboratorium chemicznego, ani do biblioteki, ale ja tam jeszcze wrócę. Tak czy owak zobaczyłem całkiem sporo. Po 15-hektarowym terenie ZNTK Poznań można łazić i łazić. Trochę ZNTK Poznań przypomina mi Prypeć - może dlatego że chodząc po tych budynkach i halach ma się wrażenie jakby czas się tam zatrzymał. Zadziwia mnie ile w niektórych pomieszczeniach biurowych wala się urzędowej i technicznej dokumentacji. Szkoda mi tego miejsca.

Zdjęć zrobiłem ponad 300, do tego nagrałem 3-4 filmiki kamerą. Kolega zrobił jeszcze więcej. Zdjęcia powyżej to zaledwie skromny wycinek.

http://www.forgotten.pl/miejsce.php?id=972

No i wspominając pewne miejsce, które jest aktualnie burzone:

http://dtbbth.blogspot.com/2014/08/urbexing-zakady-pozmeat.html

1 komentarz:

  1. Byliśmy tam we wrześniu, mimo że obszar jest ogromny to nie ma tam już co robić.. Szkoda bo potencjał jest/był ogromny. Zdjęcia z tego co zastaliśmy:
    ZNTK

    OdpowiedzUsuń