środa, 20 września 2017

Urbex: Browar Mycielskich i opuszczony młyn



















We wrześniu wciąż aktywnie eksploruję. Można powiedzieć że się trochę uzależniłem od urbexu - adrenalina i serotonina dają o sobie znać w trakcie i po eksploracji. W Poznaniu wraz z Janem z Ciemnej Strony Poznania zwiedzaliśmy opuszczony browar Mycielskich wraz z dobrze zachowanymi kadziami fermentacyjnymi oraz niedaleki opuszczony młyn. Po raz kolejny udałem się też do szkoły plastycznej Schola Posnaniensis, po to by posiedzieć sobie chwilę na dachu tego ciekawego budynku. Podrzucam kilka zdjęć z wrześniowych eksploracji w Poznaniu. :-) Wrzucam mało, bo mam ich setki, a nie chce mi się tracić czasu na wrzucanie większości. W piwnicach Schola odnalazłem kilka pozostałości po jej wychowankach, a w młynie natrafiliśmy na przypominające ludzkie skalpy peruki oraz na manekina.

1 komentarz:

  1. Byliśmy ekipą 9.11. wszystko było na tym samym miejscu, jak na zdjęciach ;) Pozdro

    OdpowiedzUsuń