wtorek, 10 września 2013

Twarz miesiąca: Nina Covington























Na zdjęcia Niny Covington, modelki z Nashville, Tennessee trafiłem przeglądając fantasmagoryczne fotografie Thomasa Dodda. Przykuła moją uwagę zwłaszcza czarno-biała, utrzymana w duchu steampunkowo-gotyckim fotografia Niny na której ubrana w wiktoriańską długą suknię Nina stoi obok urządzenia emitującego coś na kształt białych błyskawic (inspiracja dokonaniami ekscentrycznego inżyniera i wynalazcy Nikola Tesli). W czasach wiktoriańskich energia parowa zrewolucjonizowała przemysł i doprowadziła do industrializacji na szeroką skalę, a co za tym idzie do dalszego rozwoju nauki, społeczeństw, usług. Owa wyjątkowa fotografia utkwiła mi w pamięci tak mocno, że zacząłem szukać innych zdjęć Niny (najlepiej w sztafażu gotyckim). Nawiązałem z nią też kontakt. Zadziwiła mnie różnorodność zdjęć Niny w sieci: od fotografii gotyckich, alternatywnych, w stylu neo-noir po ociekające erotyzmem, acz subtelne akty.

Fotografie by Thomas Dood (Wyrocznia Low-Fi), Kenny Kivett, Kevin James i photominimal. Gotycka sesja Kevina Jamesa z Niną miała miejsce w ruinach historycznego więzienia Ohio State Reformatory, w którym częściowo nakręcono "Skazanych na Shawshank" (1994) oraz horror "Fallen Angels" (2006).

Facebook: https://www.facebook.com/covington.nina
Akty i i nie tylko: http://ninacovington.tumblr.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz